דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דילמות בפרוייקט עיצוב מטבחים 

מאת    [ 09/03/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 1423 פעמים ]

דילמות בפרוייקט עיצוב מטבחים


עיצוב מטבחים הנו עולם מרתק של עשייה ויצירתיות, אך בד בבד מביא איתו דילמות רבות בין הלקוח והמעצב. החלטות חשובות בנוגע לעיצוב מעלות מחלוקות בין שני הצדדים העוסקים במלאכה - המעצב והלקוח. כאשר מביאים שני אנשים שונים עם פרספקטיבה שונה וחזון עיצובי שונה, הויכוחים בניהם יעלו על פני השטח באופן טבעי. מצבים אלו אינם נעימים, אך הכרחיים בתהליך עיצוב מטבחים יעיל. אי ההסכמות העולות בין הלקוח והמעצב יכולות להסתיים בהפריה הדדית ועיצוב מטבח איכותי, או בהפסקת הפרויקט המשותף, מצב שאינו הופך אף צד נשכר. הרבה עסקאות של עיצוב מטבחים נופלות על חיכוכים מעין אלו. אם גם אתם נמצאים בדילמה שכזו, מן הראוי שתקראו מאמר זה, על מנת להבהיר לכם את מצבכם ולסלול לכם דרך בטוחה לפתרון הבעיה.



הדילמה העיקרית בפרוייקט עיצוב מטבחים עולה מתוך הצורך להתחשב גם ברצון הלקוח וגם ברצון המעצב. כאשר מעצב מטבחים מגיע לביתו של הלקוח, הוא מבטיח להגשים לו את כל חלומותיו. מעצב מטבחים, בעל ניסיון וותק בתחום ,תכנון מטבחים, מפתח חוש עיצובי המנחה אותו בכל מהלך הפרויקט. מהתכנון הראשוני ועד הגימור הסופי של עיצוב מטבחים, המעצב מחשב באופן מקצועי את המהלכים, מתוך ראייה נרחבת ורבת שנים. במהלך עבודתו, הוא נפגש עם לקוחות שונים, ולמד את הצרכים והדרישות שלהם. מתוך ניסיונו בתחום, הוא מציג ללקוח את המטבח המעוצב בצורה הטובה והאיכותית ביותר. העיצובים אינם נגמרים אף פעם. ישנו מגוון רחב של עיצוב מטבחים הכולל מטבח בעיצוב כפרי, מטבח בעיצוב הייטקיסטי, מטבח בעיצוב יפני, מטבח מרווח עם אי למטבח ועוד. למעצב המטבח יש את כל הכלים להפוך את המטבח למטבח מעוצב, איכותי ויעיל, על כן יש להיות פתוחים וקשובים לו בהמלך פרוייקט עיצוב מטבחים.



מעצב מטבחים מנוסה יכול להגשים את כל חלומותיו של הלקוח, אך לפעמים זה לא מספיק. מנגד עומד הלקוח, והוא אינו מרוצה מעבודתו של המעצב, העיצוב והתכנון של מטבחו שלו אינם מוצאים חן בעיניו. התערבות הלקוח בפרוייקט עיצוב מטבחים הינה הכרחית. ראשית כל, הלקוח משלם עבור עיצוב מטבחים, והוא רוצה להיות מרוצה. בעל המאה הוא אכן בעל הדעה, ויש להתחשב ברצונות שלו. בנוסף, הלקוח הוא האדם שיבלה את מירב זמנו במטבח, ויודע טוב כיצד המטבח שלו אמור להראות. הלקוח הוא חלק אינטגראלי בתהליך, גם אם יש לו דרישות לא הגיוניות, קפריזות ועקשנות מיותרת. גם כאשר הלקוח אינו מבין בעיצוב, הוא עדיין רוצה להשיג תוצר של מטבח מעוצב ויפה, ולכן יש להקשיב לו.


שני הצדדים נוטלים אחריות בפרוייקט עיצוב מטבחים, ולפעמים שוכחים להתחשב בצד השני. ויכוחים כמו של מי תהיה המילה האחרונה, ומי יחליט על צבע הארונות, גודל האי למטבח, איכות החומרים – יכולים להיות אינסופיים ומתישים. למרות כל זאת, יש לזכור כי ישנה מטרה משותפת, שאליה שני הצדדים חותרים. יש מקרים בהם צריך לדעת להקשיב ולהגיע אל עמק השווה. המעצב מביא עימו עולם שלם של עיצוב מטבחים, והלקוח רוצה לעצמו את העיצוב הטוב ביותר. יחד הם יכולים להניב תוצאות ולהגיע להישגים בתחום עיצוב מטבחים. ה"מילה האחרונה" בויכוח צריכה להיות משותפת לשני הצדדים, ולא רק למעצב או ללקוח.



לאחר שהבהרנו עבורכם גם את צדו של הלקוח וגם את צדו של המעצב, נקווה כי עיצוב המטבח יהיה העיצוב הטוב ביותר. כאשר תקחו לתשומת לבכם גם את הצד שלכם בתור לקוחות וגם את צדו של המעצב, תוכלו להרים פרוייקט עיצוב מטבחים מוצלח ומרצה. שיהיה בהצלחה.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב